Najczęściej zadawane pytania

Dostawa - ile za nią zapłacę?
Koszty dostawy zależne są od rodzaju i ilości zamawianego towaru.
Wszystkie koszty uzględnione zostaną w ofercie na zadane zapytanie.

Kiedy otrzymam zakupiony towar?
Kurier ma 48h na dostarczenie Twojej paczki, ale po wyjściu z magazynu, paczki w 99% trafiają do naszych klientów na drugi dzień roboczy.


Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Oczywiście, wystarczy do nas zadzwonić na numer 663 484 595 lub 56 676 19 26.
Do prawidłowego przyjęcia zamówienia potrzebujemy:

  • nazwę oraz numer katalogowy zamawianego produktu
  • dokładny adres wysyłki wraz z telefonem kontaktowym dla kuriera
  • adres email dla informacji o wysyłce (nie jest wymagany)
  • wybór rodzaju płatności

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
Oczywiście! Masz 14 dni od dostawy na zwrot nieużywanego towaru. Wystarczy napisać do nas maila z informacją, a następnie wysłać go do nas na własny koszt. Po otrzymaniu zwracanego towaru i dokładnym sprawdzeniu, oddamy Ci odpowiednią kwotę na podane konto.

Czy mogę przysłać swojego kuriera po zamówiony towar?
Oczywiście, proszę nas tylko wcześniej poinformować telefonicznie lub mailowo, a my załatwimy wszystkie formalności.

Czy jest możliwość wysyłki w jedno miejsce towaru, a w inne faktury?
Jak najbardziej tak, to Ty decydujesz gdzie ma zostać wysłany towar i faktura, my realizujemy to zgodnie z Twoimi wytycznymi.

Produkty na specjalne zamówienie i wyłączność

Skontaktuj się z nami w celu otrzymania oferty produkcyjnej na produkt, który szukasz

Czytaj dalej

Oferta hurtowa

Chcesz zamawiać więcej i taniej ?

Zostań naszym partnerem handlowym

Czytaj dalej